Support för nya forumet
Support för nya forumet
Hej,
I den tidigare versionen av forumet fanns en knapp för att "markera alla inlägg som lästa". Finns den funktionen också i den nya versionen och hur gör man isåfall?
I den tidigare versionen av forumet fanns en knapp för att "markera alla inlägg som lästa". Finns den funktionen också i den nya versionen och hur gör man isåfall?
X-342 SWE 18 "Kexet"
Re: Support för nya forumet
Hej
Om du tittar längst till höger ovanför rubriken "senaste inlägget" (ovanför listan med alla trådar) så finns "Markera alla kategorier som lästa". Tryck på den länken så är saken klar!
/Anders L
Om du tittar längst till höger ovanför rubriken "senaste inlägget" (ovanför listan med alla trådar) så finns "Markera alla kategorier som lästa". Tryck på den länken så är saken klar!
/Anders L
Den länken verkar bara komma upp om man är inloggad?Anders skrev:Hej
/Anders L
Fast inte alltid ens då... visade det sig...
/T
Ja det verkar ju rätt naturligt att det bara fungerar när man är inloggad. Annars vet ju inte systemet vilka trådar som är olästa sedan senaste besöket eftersom systemet inte vet vem du är.
Som svar till T; Om man har sortering på "Aktiva Trådar" syns den inte verkar det som - bara när man har sortering på kategorierna.
Alla borde ha skägg
Det var ungefär det jag menade tror jag.Peter_K skrev:Som svar till T; Om man har sortering på "Aktiva Trådar" syns den inte verkar det som - bara när man har sortering på kategorierna.
/T
Senast redigerad av 2 T, redigerad totalt 0 gång.
Jag använder mestadels min iPad numera. Där funkar det inte. Efter varje inlägg som jag läser måste jag gå upp på sidan och klicka på "Lista aktiva trådar" för att komma tillbaka till sidan som visar just de senast aktiva trådarna....
Innan idag var det läänge sen jag skrev något här och jag har väl lite svårt att känna igen mig men jag lär mig väl.
Ett litet problem jag har är att jag inte kommer på hur man slår på smilies. Den enda info jag hittar (till höger när jag skriver) är att Smilies är AV, jag vill att dom ska vara PÅ!
Samtliga av dom 893 inlägg jag skrivit innan idag har haft en smiley och jag vill ju inte bryta den traditionen...
Hur gör man?
:o
/T
Ett litet problem jag har är att jag inte kommer på hur man slår på smilies. Den enda info jag hittar (till höger när jag skriver) är att Smilies är AV, jag vill att dom ska vara PÅ!
Samtliga av dom 893 inlägg jag skrivit innan idag har haft en smiley och jag vill ju inte bryta den traditionen...
Hur gör man?
:o
/T
Man kan skriva kolon, binderstreck o parentes. :-)
Hej
Nu tror jag att det är fixat
/Anders L
Nu tror jag att det är fixat
/Anders L