Dubbelpostningar
Dubbelpostningar
Något är fel - många dubbel- trippel- och quadruppelpostar som galningar, inkl. mig själv.
Jag får upp en ett meddelande att sidan inte kan öppnas när jag postar - och försökte då igen.
Jag får upp en ett meddelande att sidan inte kan öppnas när jag postar - och försökte då igen.
Mycket enkelt att slippa dubbelpostningar:
1. Skriv inlägget som vanligt
2. Tryck Skicka
3. Du kommer att få ett timeout-meddelande efter en stund, men inlägget dyker ändå upp garanterat inom någon/några minuter
OBS: Skriv inte om meddelandet, eller tryck på Skicka fler gånger
Det verkar vara något fel på databasuppdateringen då meddelandet ska lagras, men det går som sagt enkelt att undvika dubbelpostningar på om man gör som ovanstående.
1. Skriv inlägget som vanligt
2. Tryck Skicka
3. Du kommer att få ett timeout-meddelande efter en stund, men inlägget dyker ändå upp garanterat inom någon/några minuter
OBS: Skriv inte om meddelandet, eller tryck på Skicka fler gånger
Det verkar vara något fel på databasuppdateringen då meddelandet ska lagras, men det går som sagt enkelt att undvika dubbelpostningar på om man gör som ovanstående.
- Guitar Nilsson
- Diamantmedlem
- Kontakt:
Håller med Tommy. Det händer oftast först inget, sen hänger det sig, men inlägget går alltid fram ändå efter en stund. Man kan ju kolla mailen medans.
Vi seglade så fort att dagar och nätter flög förbi som vita och svarta lakan. Och skepparn var så elak att vi med honom skrämde bort hundra meter långa bläckfiskar som kom varannan dag, och ville dra oss ner i djupet.
dubbelpostningar
Hej
Jag har noterat felet och kommer att försöka hitta orsaken till det.
Tills dess, gör precis som inläggen ovan skriver, så blir det inga dubbelbokningar.
Mvh
Anders L
webmaster
Jag har noterat felet och kommer att försöka hitta orsaken till det.
Tills dess, gör precis som inläggen ovan skriver, så blir det inga dubbelbokningar.
Mvh
Anders L
webmaster
Forumet åtgärdat
Forumet är nu reparerat. Det hade vuxit till hela 650Mb och dämed blivit väldigt stort och segt.
Nu verkar det som att det går snabbt igen och att inga felmeddelanden kommer när man tar bort / ändrar sina inlägg.
Mvh
Anders L
webmaster
Nu verkar det som att det går snabbt igen och att inga felmeddelanden kommer när man tar bort / ändrar sina inlägg.
Mvh
Anders L
webmaster