Vilken båt ville du köpa?
Vilken båt ville du köpa?
Kunne väre interessant att höre vilken ny båt Du ville köpa om du fikk möjligheten? 
Steen
Danmark
Danmark
Jag skulle personligen ha svårt att välja mellan en Overseas 40 eller en Fantasi 44 - men det är fritt önskat och helt utan ekonomisk realism, dvs Steen betalar
Slå mig sedan inte, men skulle jag villkoret vara att köpa nytt för egna pengar skulle jag faktiskt titta på Bavaria. Men jag skulle titta noga, var så säkra.
Slå mig sedan inte, men skulle jag villkoret vara att köpa nytt för egna pengar skulle jag faktiskt titta på Bavaria. Men jag skulle titta noga, var så säkra.
Anders S
[quote="Anders S"]Jag skulle personligen ha svårt att välja mellan en Overseas 40 eller en Fantasi 44 - men det är fritt önskat och helt utan ekonomisk realism, dvs Steen betalar
Hej Anders S.
Köper du Fantasi 44 i Classic modellen och inte Pilot-utgaven kann du få min nya lottogevinst på kroner 115,00 - danska kronar forstås
Hej Anders S.
Köper du Fantasi 44 i Classic modellen och inte Pilot-utgaven kann du få min nya lottogevinst på kroner 115,00 - danska kronar forstås
Steen
Danmark
Danmark
Varmt tack för det flotta erbjudandet.
Givetvis skall du få segla med i båten, när jag väl köper den. Tyvärr kommer det att dröja tills den går att köpa begagnad, men jag lovar att sätta in pengarna på banken så länge. Jag förutspår att det sjunkande andrahandsvärdet och de ackumulerade ränteinkomsterna kommer att mötas ungefär år 2327...
Givetvis skall du få segla med i båten, när jag väl köper den. Tyvärr kommer det att dröja tills den går att köpa begagnad, men jag lovar att sätta in pengarna på banken så länge. Jag förutspår att det sjunkande andrahandsvärdet och de ackumulerade ränteinkomsterna kommer att mötas ungefär år 2327...
Anders S
Hmmm...
Jag va lite snabb på det och hann aldrig uppfatta att Steen stod för fiolerna, det innefattar väl förståss allt underhåll och crew
i så fall så vill jag ha en http://www.x-yachts.com/seeems/11069.asp
Svante
Jag va lite snabb på det och hann aldrig uppfatta att Steen stod för fiolerna, det innefattar väl förståss allt underhåll och crew
i så fall så vill jag ha en http://www.x-yachts.com/seeems/11069.asp
Svante
Hej Johan.johan109 skrev:Ska Steen betala ? Då vill jag INTE ha en Jeanneau då ska jag nog köpa mig en Svan![]()
Johan
Jag besökta den nya Swan 46 på mässen i Köpenhamn i augusti och kvaliteten på denna Swan var tyvär på veg den forkerte veg. Min frua - och jag - uppleveda stor missräkning til drygt 6 mio kronar. "But the dram of owning a Swan is still alive"
Steen
Danmark
Danmark