Hej,
är det nån härt som har erfarenheter av Lowrances nya serie Elite? Jag tänkte köpa en nu, trots att jag blir tvungen att uppgradera kortet för en rundlig summa pengar. En elite-4m (utan ekolod) eller elite-4 (med ekolod) är alternativen. Ett fungerande ekolod har jag ju redan, fast det är gammalt så det lutar åt modellen med enbart plotter.
Erfarenheter av Lowrances nya plotter
-
Nautihamstern
- Diamantmedlem
Re: Erfarenheter av Lowrances nya plotter
Har inte kollat på dom, men ffunderar på en ersättare till min Garmin 525 (!)
NÄR ska dom tillverka en plotter som inte är så jävla tjock??? i mitt fall vill jag fälla in min utan att behöva dölja det med ett skåp på insidan ruffen. en bilplotter är ju typ 1 cm tjock/tunn. eller kan man slita bort bakstycket på en plotter??
/Thomas
NÄR ska dom tillverka en plotter som inte är så jävla tjock??? i mitt fall vill jag fälla in min utan att behöva dölja det med ett skåp på insidan ruffen. en bilplotter är ju typ 1 cm tjock/tunn. eller kan man slita bort bakstycket på en plotter??
/Thomas
Säsongen lider mot sitt slut.
Jag väntar med att köpa nya pryttlar till våren.
Då båtmässorna visat upp de senaste "nyheterna".
Jag väntar med att köpa nya pryttlar till våren.
Då båtmässorna visat upp de senaste "nyheterna".
Jag gör som Simon Spies gjorde när han köpte flygplan till sitt charterbolag, "köper beprövade modeller som andra fått bekosta utvecklingen av". Synd bara att han inte följde sitt koncept när han skaffade sig en fru.