Lazybag från Tecmar
Lazybag från Tecmar
Hittade ett företag på Blocket, Tecmar.se. Säljer Lazybags per meter för bra pris.
Har någon haft med dom att göra?
Har någon haft med dom att göra?
Re: Lazybag från Tecmar
Hej !
Är inne på andra sässongen på min Lazybag från Tecmar. Den är sydd i Polen kommer inte ihåg namnet på leverantören.
Allt funkar mycket bra och den har en lös frontdel som man sätter runt masten och en bit in på bagen. Har sätt andra lösningar där bagen sitter tätt mot masten och då slipper man givetvis att sätta på frontdelen.
Mycket nöjd med lazybagen. Skickar med en bild också
Är inne på andra sässongen på min Lazybag från Tecmar. Den är sydd i Polen kommer inte ihåg namnet på leverantören.
Allt funkar mycket bra och den har en lös frontdel som man sätter runt masten och en bit in på bagen. Har sätt andra lösningar där bagen sitter tätt mot masten och då slipper man givetvis att sätta på frontdelen.
Webmaster www.sunwindklubben.se
-
makke_the_muss
- Trogen medlem
Jag blir nyfiken hur fungerar det runt bommen och seglet med lazybag? Jag tänkte det stör inte nederdelen av seglet om spantet mellan bom och segel blir stört? Har funderat lite på det.
På min lazy bag kan man lossa lazyjacklinorna, samla ihop dem lägs masten och därefter rulla in kapellet och fixera med kardborrband till en liten rulle på varje sida om bommen. Lite som att både ha och äta kakan 
/Bosse
/Bosse
-
makke_the_muss
- Trogen medlem
Klokt
Misstänkte nästan att det var så det fungerade men var osäker.
OK Tack för infot.mikaelno skrev:Hej !
Trist nog så verkar företaget inte vara så sugna på att sälja fler lazy bagar. Har ringt 3 ggr och blivit lovad att han skall ringa upp med mer info men icke.