Lyckad sjöräddning

Här kan man ställa alla typer av segelbåtsrelaterade frågor som inte passar i någon annan kategori
Brendan
Diamantmedlem

Re: Lyckad sjöräddning

Inlägg av Brendan » tor 16 sep 2010, 16:40

Anders S skrev:Jag tyckte inte det var viktigt att hänga ut någon.
Det är inte fråga om att "hänga ut någon". Det är fråga om att ingen annan får bli uthängd för någon stolles skriverier. Inte på villkors vis!

Det är oerhört viktigt att det tydligt framgår vem som har skrivit vad och att den som har skrivit dumheter får stå för dem.

Citera därför det skrivna med den utmärkta funktion som finns här istället för att komma med halvkvädna visor.

Användarvisningsbild
Anders S
Diamantmedlem

Inlägg av Anders S » tor 16 sep 2010, 18:25

Brendan skrev:
Anders S skrev:Jag tyckte inte det var viktigt att hänga ut någon.
Det är inte fråga om att "hänga ut någon". Det är fråga om att ingen annan får bli uthängd för någon stolles skriverier. Inte på villkors vis!
Det är oerhört viktigt att det tydligt framgår vem som har skrivit vad och att den som har skrivit dumheter får stå för dem.
Citera därför det skrivna med den utmärkta funktion som finns här istället för att komma med halvkvädna visor.

Brendan, först får du för dig att en allmän reflektion handlade om dig. Du kunde alltså inte nöja dig med att jag förklarade att så inte var fallet?
Sedan skall du till varje pris leta rätt på ett plumpaktigt uttalande och attribuera detta, därefter vill du tillrättavisa och förmana mig avseende citeringar.

Beror det på att du ändå har en misstanke om att det trots allt handlade om dig, när jag rent allmänt tyckte att könstillhörighet egentligen inte har med saken att göra?
Anders S

Användarvisningsbild
styrman
Diamantmedlem

Inlägg av styrman » tor 04 nov 2010, 21:17

Tittade på SOS Västkust ikväll och i trailern om nästa program kunde man se att det kommer visas livebilder från denna incident.
Tydligen var filmteamet där på en av räddningsbåtarna.
http://kanal5.se/web/guest/sos-vastkust
Peter
S/Y Calypso

Användarvisningsbild
Vilse
Platinamedlem

Inlägg av Vilse » lör 06 nov 2010, 17:29

Det blir ett inslag om detta i nästa avsnitt, kan bli intressant

från TV5´s hemsida: SOS VÄSTKUST - torsdag 11 november 20.00 Vätskebrist och solsting i sommarsverigeVi följer de frivilliga hjältarna i Sjöräddningssällskapet i Smögen under en mycket varm högsommardag.

Skriv svar